shep1

Q1 KANZ ALBIDAYERQ1

((Ajman Moniscione × DL Marielle))

 5

Kanz Al Bidayer

(Ajman Moniscione × DL Marielle)

 
2009 Bay Purebred Arabian Stallion
 

معادل فارسی واژه انگلیسی Magnificence ، شکوه و عظمت می باشد در دنیای اسب عرب نریانی این لقب را یدک میکشد که به واقع این صفت شایسته اوست.

نام وی کنز البدایر است , تولید و پرورش یافته مزرعه البدایر در شیخ نشین شارجه از کشور امارات متحده عربی. از نخستین روزهای تولد کنز البدایر پرواضح بود که موفقیت های بزرگی در انتظار این اسب زیبای کهر می باشد.تنها چند قدم کافی بود تا کنزالبدایر به نامی بزرگ دردنیای اسبان نژاد عرب تبدیل شود.

سربسیار زیبا ، چشمانی بزرگ و خیره کننده ، گوشهایی کوچک ؛ گردنی سوار و بلند ، بدن قوی و عالی و حرکتی دیدنی با دمی برافراشته بر کمر همه آینده ای درخشان برای کنزالبدایر بودند. تمامی صفات فوق العاده از شجره بسیار عالی این سیلمی نشات میگرد.

  • پدر کنزالبدایر ، عجمان منوسیونه

Ajman Monicione (Wh Justice - Anthea Monicione )

سیلمی کرنگ بسیار زیبایی است که به شاهکار زند زیبایی اسبان عرب معروف است.قطعاً کنزالبدایر یکی از معروفترین و موفقترین کره های این سیلمی است .

حضور سیلمی نامداری همچون W.H justice در عقبه که لقب تولیدکننده قهرمانان را یدک می کشد ؛ نقطه قوت دیگری در شجره کنزالبدایر می باشد.

  • مادر کنزالبدایر، دی.ال. ماریل

DL Marielle (Marwan Al Shaqab x RGA Kouress)

یکی از دختران موفق سیلمی جاودانه و همیشگی تاریخ اسب عرب جهان مروان الشقب و خواهر تنی قهرمان زیبایی جهان و آمریکا ماراج اسطوره زنده اسب عرب می باشد. در یک کلام تمامی محاسن این نامهای بزرگ و موفق را امروز می توانیم در فنوتیپ و ژنوتیپ بی نظیر کنزالبدایر نظاره گر باشیم. موفقیتهای کنزالبدایر با قهرمانی در جشنواره زیبایی شارجه و کسب مدال طلا در سال2009 آغاز گردید

متعاقب آن وی مقامهای زیادی کسب کرد ؛ کسب مدال نقره کاپ بزرگ ابوظبی، مدال طلا مسابقه بین المللی شارجه و کاپ بزرگ ابوظبی در 2010 ؛ سپس وی موفقیتهایش را در سایر نقاط جهان ادامه داد ؛ مدال نقره جام بزرگ کشورهای خاورمیانه-مدیترانه ، سپس قهرمانی اروپا در سال 2011 کنزالبدایر مجدداً به امارت بازگشت و در آنجا توانست برنده مدال نقره کاپ بین المللی دوبی شود.

در سال 2011 بعنوان یک کره نریان زیبای سه ساله توانست مجددا قهرمانی کاپ ابوظبی شود و از عنوان خود دفاع نماید. در آن سال موفق شد مدال طلای کاپ بزرگ دوبی را کسب نماید.

پس از این موفقیتهای خیره کننده ، همگان مشتاقانه منتظر حضور کره های تولیدی کنزالبدایر بعنوان سیلمی در میادین بودند. آغاز موفقیت های کره های کنزالبدایر با کسب مدال نقره توسط بورکان البدایر و مدال برنز توسط Nisreen albidayer (Kanz Albidayer x Nismat Albidayer ( در مسابقه قهرمانی امارات متحده نوید روزهای خوش را میداد.دختر دیگری از کنزالبدایر بنام MAYADAH AL BIDAYER ((Kanz Al Bidayer x Maranta در همان سال جوایز بین المللی بسیاری را کسب نمود.

این در حالی بود که karemah albidayer (Kanz Al Bidayer x Khaleifa ( در آمریکا مشغول کسب عناوین مختلف بود.

قهرمانی در مسابقه بزرگ اسکاتسدیل و نیز مدال نقره در مسابقه لاس وگاس آمریکا تنها مثال های کوچکی از این موفقیتها هستند.

تنها ذکر دو نام بزرگ دیگر شما را به این باور می رساند که کنزالبدایر در دنیای اسبان عرب یکی از نامهای بزرگ و جاودانه می باشد که تنها با داشتن 9 سال سن خود و تولیداتش در پی کسب عناوین بیشتری می باشند.

کلکسیون افتخارات کزه های کنزالبدایر وی را در زمره ده سیلمی برتر جهان قرارداده است ، بسنده می کنیم به چند نام دیگر:Lugie (Kanz Albidayer x Lolita (کره نریان تولیدی از کنز البدایر ، قهرمان جشنواره ویشی فرانسه ؛ تولیپ کاپ هلند و نقره قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی جام ملت ها در المان و نقره مسابقه رده Aمنتون فرانسه و نقره قهرانی جهان پاریس فرانسه و نیز جام ملت ها (All Nationalcup)

AG JABRAN (Kanz Albidayer x QR MARLAINA) به مالکیت مزرعه عجمان رقیب دیرینه مزرعه البدایر در کشور امارت متحده عربی نائب قهرمان کاپ بزرگ دوبی و طلای PSAIHAf

سرانزا از دیگر تولیدات موفق سیلمی کنزالدایر است ؛ متولد آمریکا؛ مزرعه مایکل بیات که در سال 2017 مدال برنز مسابقه لاس وگاس را بدست آورد.

و متعاقب آن مدال برنز قهرمانی جام ملتهای را کسب کرد و در نایت در سال 2017 را با کسب مدال با ارزش نقره قهرمانی جهان را پایان برد.

و بی شک در سالهای پیش رو موفقیتهای بیشتری از این تولیدات شاهد خواهیم بود.

گفتنی ها درباره کنزالبدایر بسیار است ؛ از موفقیتهای چشمگیر کره های وی در سرتاسر جهان؛ لیکن همیشه این سوال در ذهن پیش می اید که موفقیتهای سیلمی برتر کنزالبدایر تا کی ادامه می یابد.

جواب آن ساده است ؛ او پرشکوه و با عظمت است و حد مرزی برای موفقیتهایش قابل تصور نیست.

Q1RESULTS Q1

→ 2009 Gold Champion Junior Colt – Sharjah Arabian Horse Festival
→ 2010 Gold Champion Junior Colt (unanimous) & Highest Scoring horse – Ajman Arabian Horse Show
→ 2010 Silver Champion Junior Colt – Abu Dhabi International Show
→ 2010 Gold Champion Junior Colt (unanimous) & best head – Sharjah International Arabian Show
→ 2010 Gold Champion Junior Colt – Dubai International Arabian Show (Title show)
→ 2010 Silver Champion Junior Colt & best head – Mediterranean Championships (Menton)
→ 2010 European Futurity Champion (yearling colt & overall) – Elran cup
→ 2011 Bronze Champion Junior Colt – Sharjah International Arabian Horse show
→ 2011 Silver Champion Junior Colt – Dubai International Arabian Horse Championships
→ 2012 Gold Champion Junior Colt – Abu Dhabi International Championships
→ 2012 Gold Champion Junior Colt – Dubai International Arabian Horse Show


۞ گالری تصاویر سیلمی :

۞ ویدئو کلیپ سیلمی : 

 

۞ تصاویر تولیدات سیلمی :